Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  


  Home >> Avantaje CRM


Una dintre cele mai mari probleme ale unei companii este centralizarea întregii informaţii referitoare la un client, informaţie care există de obicei răspândită în echipele de marketing, vânzări sau suport tehnic. Dacă o companie are un sistem defectuos de centralizare a informaţiilor, nu poate avea o idee despre stadiul în care se află cu execuţia planului de afaceri, nu poate avea vizibilitate asupra activităţii echipei de vânzări sau a eficienţei investiţiilor echipei de marketing, nu poate cunoaşte percepţia clienţilor asupra produselor sau serviciilor oferite şi nu va putea fi agilă într-o piaţă tot mai competitivă.

Cheia succesului stă în abilitatea unei companii de a folosi “o singură voce” în comunicarea cu clienţii. Pentru asta, este nevoie să vă asiguraţi că informaţiile despre clienţi sunt accesibile tuturor angajaţilor şi că sunt impregnate corect în fiecare angajat care interacţionează cu clienţii.

Fiecare om din cadrul firmei trebuie să cunoască rolul şi responsabilitatea lui în cadrul firmei, care sunt limitele de autoritate, cum interacţionează cu alte echipe, ce procese să utilizeze în situaţii specifice, cum să acceseze datele despre clienţi, cum să recunoască semnalele de alarmă privind un client nesatisfăcut şi cum să acţioneze proactiv pentru eliminarea insatisfacţiei unui client.

Un CRM poate ajuta companiile să devină mai agile prin aducerea vocii clienţilor în toate aspectele afacerii şi prin transformarea întregii companii către un punct de vedere comun în relaţia cu clienţii.

Obiectivul nostru este să oferim o soluţie eficientă pentru a identifica, atrage şi reţine clienţii. Utilizând acest CRM, o companie va putea avea o previziune de vânzări clară, iar echipele şi departamentele vor lucra împreună, pe acelaşi set de informaţii referitoare la fiecare client în parte.


   Principalele avantaje ale utilizarii unui CRM sunt:


  • Eficientizeaza activitatea de vanzare si distributie
  • Automatizare a proceselor interdepartamentale şi organizaţionale care afectează mai multe echipe, departamente sau divizii
  • Imbunătăteşte relaţiile cu clienţii şi partenerii
  • Oferă acces la informaţii în timp real
  • Uşurinţă în utilizare
  • Bază de date istorică, ce permite raportări complexe
  • Niveluri multiple de securizare
  • Flexibilitate, posibilitatea de adaptare la cerintele clientului
  • Acces la informaţii din teritoriu şi punctele de lucru prin internet
  • Interfaţă de utilizare unică, familiară, uşor de folosit
  • Instrumente vizuale, grafice, care pot fi uşor utilizate pentru a introduce noi reguli, procese sau practici specifice companiei
  • Clienţii dumneavoastră sunt foarte bine susţinuţi, au încredere în produsele şi serviciile dumneavoastră şi sunt satisfăcuţi de profesionalismul serviciului clienţi; ca urmare, creşte loialitatea clienţilor şi partenerilor faţă de produsele şi serviciile oferite
  • Angajaţii înţeleg aşteptările clienţilor dumneavoastră, care pot fi acoperite şi anticipate datorită unei baze de date complete şi la zi
  • Optimizează toate procesele legate de relaţia cu clienţii
  • Elibereaza angajaţii de toate activităţile de management ineficiente, obositoare sau inutile legate de clienţii potenţiali şi cei existenţi, astfel încât ei lucrează eficient şi cu plăcere
  • Permite accesul mobil
  • Angajaţii au acces la cele mai noi informaţii
  • Determină adoptarea unor procese de business unitare, în cadrul tuturor echipelor care interacţionează cu clienţii
  • Creşte vizibilitatea indicatorilor de performanţă a echipelor de marketing, vânzări şi suport tehnic

  Pentru management


  • Analize detaliate şi suport cheie în dezvoltarea afacerii
  • Rapoarte complexe, structurate, de la nivel general până în cele mai mici detalii
  • Informaţii de activitate referitoare la toate echipele
  • Tablou de control complet, inclusiv alerte prin email pentru cei care nu accesează sistemul cu regularitate

  Pentru angajati


  • Abilitate de personalizare a meniurilor şi interfeţei după drepturi fiecărui angajat
  • Posibilitate de extragere a datelor din alte aplicaţii software sau surse de informare
  • Posibilitate de accesare a diferitelor rapoarte dintr-o interfaţă unică


  Mai mult succes pentru compania dumneavoastră


Relaţii profitabile cu clienţii şi angajaţi satisfăcuţi contribuie la o creştere maximă a companiei şi la profit. Forta de vânzări îşi reduce ciclurile de vânzare şi îşi măreste indicatorii principali de performanţă (cifra de afaceri per comercial, mărimea comenzii, cifra de afaceri per client, etc). Cheltuielile dumneavoastră de marketing scad, sunt generate oportunităţi şi achiziţionarea este îmbunătăţită considerabil, răspunsurile la campaniile publicitare sunt multiplicate, ceea ce determină o creştere a întregii cifre de afaceri.

Echipa dumneavoastră de suport clienţi îşi îmbunătăţeşte productivitatea şi asigură retenţia clienţilor, în acelaşi timp contribuind la reducerea costurilor şi creşterea promptitudinii în procesul de rezolvare a cerinţelor.