Una dintre cele mai mari probleme ale unei companii este centralizarea întregii informaţii referitoare la un client, informaţie care există de obicei răspândită în echipele de marketing, vânzări sau suport tehnic. Dacă o companie are un sistem defectuos de centralizare a informaţiilor, nu poate avea o idee despre stadiul în care se află cu execuţia planului de afaceri, nu poate avea vizibilitate asupra activităţii echipei de vânzări sau a eficienţei investiţiilor echipei de marketing, nu poate cunoaşte percepţia clienţilor asupra produselor sau serviciilor oferite şi nu va putea fi agilă într-o piaţă tot mai competitivă.
Cheia succesului stă în abilitatea unei companii de a folosi “o singură voce” în comunicarea cu clienţii. Pentru asta, este nevoie să vă asiguraţi că informaţiile despre clienţi sunt accesibile tuturor angajaţilor şi că sunt impregnate corect în fiecare angajat care interacţionează cu clienţii.
Fiecare om din cadrul firmei trebuie să cunoască rolul şi responsabilitatea lui în cadrul firmei, care sunt limitele de autoritate, cum interacţionează cu alte echipe, ce procese să utilizeze în situaţii specifice, cum să acceseze datele despre clienţi, cum să recunoască semnalele de alarmă privind un client nesatisfăcut şi cum să acţioneze proactiv pentru eliminarea insatisfacţiei unui client.
Un CRM poate ajuta companiile să devină mai agile prin aducerea vocii clienţilor în toate aspectele afacerii şi prin transformarea întregii companii către un punct de vedere comun în relaţia cu clienţii.
Obiectivul nostru este să oferim o soluţie eficientă pentru a identifica, atrage şi reţine clienţii. Utilizând acest CRM, o companie va putea avea o previziune de vânzări clară, iar echipele şi departamentele vor lucra împreună, pe acelaşi set de informaţii referitoare la fiecare client în parte.
|