Noutati
.Incepere contract POS CCE - "Cresterea activitatii Soft Expert prin implementare de echipamente TIC performante si conectarea la internet de mare viteza" detalii
Cum să-ţi convingi agenţii de vânzări să „înghită“ soluţia CRM detalii
Piaţa CRM locală: neconcludentă încă, dar creşte accelerat detalii
Contact Center, prima redută în lupta pentru satisfacţia clientului (II) detalii
CRM, back to basics detalii
Newsletter
Nume:
 
Email:
  

Servicii >> Implementare

 Perioada de implementare - de la achizitionarea sistemului şi până la folosirea în producţie - este foarte scurtă, datorită metodologiilor folosite şi a interfeţei prietenoase a sistemului. Acest lucru are ca efect recuperarea rapidă a investiţiei, rezultate în urma utilizării sistemului.

 Planul de implementare al firmei Soft Expert include:

  • Identificarea cerintelor de afaceri (business requirements and specifications);
  • Analiza de diferente faţă de functionalităţile standard;
  • Instalarea standard a sistemului Manager Financiar CRM;
  • Dezvoltarea cerintelor specifice;
  • Configurarea cerintelor specifice;
  • Dezvoltarea de rapoarte specifice pe durata implementarii;
  • Training pentru utilizatorii aplicatiei;
  • Testarea aplicatiei;
  • Intrarea în producţie a sistemului;
  • Asistenta tehnica on-site.

Servicii post-implementare

 Dupa implementarea sistemului, echipa Soft Expert asigura suport tehnic pentru eventualele erori de functionare ale sistemului.
 Serviciile de suport sunt oferite clientilor on-site sau prin conexiune VPN.